En dan is het bijna zover ! ... - Reisverslag uit Twello, Nederland van Samantha Zennipman - WaarBenJij.nu En dan is het bijna zover ! ... - Reisverslag uit Twello, Nederland van Samantha Zennipman - WaarBenJij.nu

En dan is het bijna zover ! ...

Door: samantha

Blijf op de hoogte en volg Samantha

31 Augustus 2014 | Nederland, Twello

Het aftellen is nu bijna afgelopen! Super leuk dat het bijna zover is, maar ook de zenuwen zijn steeds meer aanwezig ! haha

Vrijdag samen met mams mijn backpack (die ik mocht lenen van mijn nicht, nogmaals dank Suzanne!! ) het was ff flink puzzelen, selecteren en 3x opnieuw in en uit pakken, Maaaar... Het is gelukt ! :) Alle hoog nodige dingen zijn ingepakt.. en nu maar hopen dat ik alles heb. Maargoed met geld en paspoort kom je een heel eind.
toen ik de eerste keer mijn backpack op mijn rug deed viel ik nog net niet achter over , en voelde ik me wel even een heel klein meisje met een mega rugtas ! echter weegt de tas maar 16 kilo. En na wat beter afstellen is de tas goed te dragen voor kleine stukken.

Vanmorgen al afscheid genomen van mijn lieve huisdiertjes bij mathyn. Want ja.. die ga ik ook missen !!

vanmiddag nog wat cadeautjes en bezoek gehad ( dankje oma ,Suus, Sanne & Koen ! )

Morgen vroeg om 6 uur van huis richting Schiphol... dat word vanavond vroeg naar bed, in de hoop dat ik wat slaap.. haha
Mijn 1ste vlucht richting Singapore vertrek om 11.15 uur.. dan volgt er een vlucht van ruim 13 uur! vervolgens een tussenstop op Singapore van een uurtje of 9.. daarna mijn 2de vlucht van gelukkig nog maar 3.5 uur !
dus een hele trip voor de boeg, en ondanks alle informatie toch niet echt wetende waar je terecht komt en wat je daar tegen komt, en soms denk ik : waar ben ik aan begonnen?!! Maar daarna denkende aan alle kids die mijn hulp kunnen gebruiken, weet je weer waar je het voor doet ! :) en ondanks de zenuwen vind ik het echt super gaaf dat ik dit avontuur aan kan gaan ! =)

Hoe snel de volgende blog komt, Geeen idee ! maar jullie zullen het wel zien :) wanneer ik internet heb en tijd, horen jullie van me !

Tip : voor die gene die het handig vinden kunnen zich aanmelden voor de mailings lijst, (volgensmij links onder in beeld) Dan krijg je automatisch een mailtje wanneer ik een blog geschreven heb !

Groetjes Samantha

  • 31 Augustus 2014 - 21:37

    Sanne:

    Heel veel plezier, Sam! Geniet er van! Veel liefs..

  • 01 September 2014 - 18:17

    Maggie Weir:

    Super spanend Samantha, heel veel plezier! liefs xx

  • 01 September 2014 - 23:18

    Syl + Fam.:

    Hi Sam, wanneer je dit leest sta je weer met beide benen op vaste bodem. Ben benieuwd hoe het je tot nu toe is vergaan.

    Groetjes van ons ;-)

  • 02 September 2014 - 21:24

    Baukje:

    Hoi Sam,ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad? Ik wens je een hele fijne tijd!
    XXX Baukje

  • 03 September 2014 - 09:40

    Marianne:

    hoi Samantha,
    goede reis gehad en al op de plaats van bestemming aangekomen?
    Een hele fijne tijd. gr uit Lettele

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 15475

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 14 Oktober 2014

Dream it * Wish it * Do it !

Landen bezocht: