1ste blog... druk met voorbereidingen! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Samantha Zennipman - WaarBenJij.nu 1ste blog... druk met voorbereidingen! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Samantha Zennipman - WaarBenJij.nu

1ste blog... druk met voorbereidingen!

Door: samantha

Blijf op de hoogte en volg Samantha

05 Augustus 2014 | Nederland, Twello

Hoihoi,

Hier is dan mijn 1ste blog! Normaal ben ik niet zo van het van alles en nog wat op internet zetten, maar voor mijn reis naar vietnam maak ik graag een uitzondering! ;)

wat is de tijd gevlogen!! ruim een jaar geleden bedacht ik dat ik toch echt eens vrijwilligerswerk wilde gaan doen in het buitenland.. En nu een jaar verder duurt het niet lang meer voor ik in het vliegtuig stap! Nog maar, om precies te zijn 26 dagen ( jaja mams heeft ze net geteld xD )

Nu beginnen de voorbereiden pas echt :) vlucht heb ik een tijd geleden al geregeld, gisteren nog even de inenting tegen buiktyfus gehaald , de rest had ik gelukkig al :) Meteen een uber uitgebreide EHBO kit aangeschaft.. Tip : Laat dat ding vooral dicht zitten als je het niet nodig hebt ! pff.. wat een gedoe om al die spulletjes weer in het oo zo kleine tasje te proppen!!
En ook de geimpregneerde klamboe is nu onderdeel van mijn bagage :)

vrijdag nog even een tripje naar Amsterdam om daar een voorbereidings cursus te gaan volgen, en volgende week naar Den Haag (vietnameese ambassade) om mijn visum te regelen.

Verder krijg ik steeds meer info via de organisatie (projects abroad) over mijn project, Alleen gezien ze 2 projecten hebben zal ik moeten kiezen! wat ik zeker niet de makkelijkste keuze vind.. Na een aantal keren mailen met vragen in mijn beste engels :P kan ik eigenlijk nog geen keuze maken.. haha.. maargoed nog een paar uurtjes piekeren en dan ben ik er vast uit ! ''hoop ik'' :)

Welke project het ook gaat worden, ik kijk erg uit na de 6 weken vrijwilligerswerk en alle kids met een beperking waarvan ik het leven hopelijk een stukje leuker en beter kan maken <3

Byebye en tot de volgende blog!

  • 11 Augustus 2014 - 21:29

    Syl Zennipman:

    Nog een paar weken en je gaat ‘jouw avontuur’ in Vietnam tegemoet.

    Langs deze weg wensen we jou alvast heel veel succes toe. Je gaat ongetwijfeld een hele drukke periode tegemoet. Vergeet niet ook te genieten van alles wat je terugkrijgt voor dat wat je doet.
    We gaan je zeker volgen op deze blog. Dus wel regelmatig iets schrijven he :-)

    Groetjes, André, Syl & Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 15477

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 14 Oktober 2014

Dream it * Wish it * Do it !

Landen bezocht: