Visa in the pocket ! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Samantha Zennipman - WaarBenJij.nu Visa in the pocket ! - Reisverslag uit Twello, Nederland van Samantha Zennipman - WaarBenJij.nu

Visa in the pocket !

Door: samantha

Blijf op de hoogte en volg Samantha

23 Augustus 2014 | Nederland, Twello

Hoihoi !

Jeeeej inmiddels is nu toch echt mijn visum binnen :) ik dacht het al eerder maar na nog wat gedoe heb ik nu een goede. Dankzij mijn lieve tante sylvia die er wat telefoontjes en mailtjes aan besteed heeft (zij kan tenslotte 20 x beter engels dan ik! EN heeft meer verstand van visums) Bleek dat ik toch echt zelf terug moest komen om het te veranderen.. Helaaas.. want dat betekende weer een trip van in totaal 3 uur rijden in de hoop dit keer WEL met het goede visum naar buiten te lopen!
Dus op de vrij gevraagde dag ging weer vroeg de wekker in huize mathyn & samantha en gingen we nogmaals richting Den Haag.

om het juiste gebouw weer te vinden hoefden we alleen maar op zoek naar de vietnameese vlag die vrolijk aan de buitenkant van het gebouw wapperde ! na heel wat vlaggen langs gelopen te hebben (want tja er zitten daar heeel veel ambassades op een rij) liepen we naar binnen.
Met het telefoon nr. van mijn tante op zak voor als ik er niet uit zou komen. Maargoed ik had van te voren al allerlei zinnetjes in mijn hoofd wat ik allemaal wou gaan zeggen.
We waren weer meteen aan de beurt dus daar begon ik met mijn poging uit te leggen dat hun de verkeerde hadden gegeven en ik een andere nodig had !
Na amper wat gezegd te hebben hadden ze mijn paspoort al in handen en vroegen ze naar de papieren uit vietnam.. die nog geen 2 sec. laten zien was die man al foetsie met mijn paspoort ! en even snel als hij verdweem was hij ook al weer terug... C1 doorgestreept... B3 bijgeschreven stempel er door heen en ik kon weer gaan ..
Vol verbazing stond ik na 5 min. al weer buiten...Nog even sylvia gebeld, om er zeker van te zijn dat die bijgeschreven B3 en de stempel de juiste oplossing was.. Want ergens vertrouwde ik het niet helemaal, aangezien ik een hele hoop gedoe had verwacht ! haha.
Maar gelukkig, Probleem opgelost en niks bij hoeven te betalen :) mag ook wel want inmiddels hadden mathyn en ik een hoop benzine verreden.

Nogmaals een kopie opgestuurd naar de organisatie en ook hun bevestigde dat mijn visum prima was :D
Dat was weer een zorg minder !

Zo.. de dagen tot mijn reis worden minder en de zenuwen als maar meer! haha. Maargoed wel gezonde spanning. aankomende week heb ik gelukkig veel vrij zodat ik me echt kan gaan richten op de laatste dingen :)

Groetjes Samantha


  • 31 Augustus 2014 - 16:58

    Marianne:

    Hoi, fijn dat alles in orde is gekomen. Vanuit Lettele morgen een hele goede reis en alvast een fijne tijd. Zal een tijd zijn vol leerzame, mooie en moeilijke momenten. Maar vooral geniet. Groet Andre, Marianne en Mark.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samantha

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 15430

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 14 Oktober 2014

Dream it * Wish it * Do it !

Landen bezocht: